The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

SÅDÄR!

Publicerad 2012-09-01 14:10:40 i

Äntligen gick min dator igång, vet inte riktigt vad det var för fel... Men nu fungerar det!
 
Har tänkt på en sak... Jag har inte ens haft min iphone i 1månad och jag har redan hur många skal som helst?
Har redan 8st skal, både mjuka och hårda, haha shit... Dum jossan!
 
Har iallafall städat iordning mitt rum medans datorn harva, så nu kan man vara här igen haha;) 
Sen så har jag på lite PöPmusik så jag blir lite taggad, eftersom jag ska börja göra mig iordning och sen ner till favvo Linnsan för att förtära alkohol 
 
Så nu slänger jag in lite bilder och en SJUKT bra taggande låt!
 
Uppdaterar lite senare igen, ha en fortsatt trevlig Lördag :)!
 
Pussssss♥
http://www.youtube.com/watch?v=uG2TE_pvzY4
 

(inte alla skal på bild, fattas något)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela