The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

2013-02-20

Publicerad 2013-02-20 11:34:52 i

Haha oj!
Var ett tag sen man skrev här.. I December sist..
 
Jag tänkte börja skriva
 
 om min viktnedgång och min träning, men sen också det vanliga, vardag, fest, tankar osv!
Förresten, shit vad ovant det är att skiva på tangenter när man är van sin Iphone:|..
 
För jag har alltid varit en "jojo bantare"..
Visst, jag är väl inte världens största, men tillräckligt för att jag inte trivs och då måste man ju ändra på det eller hur?
 
Oftast så vill man ju ha en förändring men man står alltid på samma ställe och stampar, och det värsta är att man vet om det men man orkar bara inte bry sig, och det är då det är farligt...
Att man vet men man gör ingenting åt det!
 
Så nu ska jag göra ett till försök, NEJ jag SKA lyckas. Jag ska inte stå och stampa på samma ställe, jag ska vidare!
 
Igår gick jag 2 stycken långpromenader, fast jag åt en semla på kvällen, shame on me!
MEN man får inte glömma bort att unna sig också (inte varje dag)!
 
Så nu ska jag bara vänta på att min mobil laddar klart, sen byta om och gå ut o gå!
Hur mycket det än tar emot, GÖR DET!
 
Skriver senare!
 
Pusssss Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela