The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

oh my goooood

Publicerad 2012-09-17 23:01:27 i

SÅ hungrig tjej...
Dricker vatten som en tok bara för att inte bli hungrig men det är jag ändå, men jag ska hålla igen, så är det bara min "lilla" mage, du ska bort, that's it, försvinn :)
 
Idag var jag på möte med arbetsförmedlingen, går ju i en grupp om utlandsjobb på ca 10 pers..
 Jag tycker det går suveränt! FÖRSTA gången jag trivs i den aktiviteten och vill komme åter, den känslan är bra!
Iallafall så var vi på mötet hela gruppen, pratade om vad man ska förbereda sig för osv, det gav mycket!
Och den som hade mötet, hon var suverän! Hon var sprallig, glad, rak på sak, sånt gillar jag!
 
Sen så tog jag en promenad med casper min gamla gubbe!
Blev dock inte så lång eftersom han inte orkar gå så mycket, men 20min blev det iallafall!:)
 
 
Så nu ligger jag här, halvtrött, döhungrig..
Ska nog dra på en film och sova, så det blir tisdag fortare, för då innebär det Dans :)
 
Sovgott!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela