The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Marknad✌

Publicerad 2012-09-02 15:58:02 i

Nyss kommit hem från marknaden, Gud vad lång marknad, är ju iofs en av de största i Norden :)

Egentligen tycker jag inte om att gå på marknader.. Så mycket folk, trängsel, oroliga hundar, folk som inte ser sig för osv osv, yes listan kan bli lång!

Men ändå så är det mysigt? Ifall det inte är lika mycket folk :)

Köpte iAf 16par strumpor och ett till mobilskal.... Det är en med plånbok i faktiskt! Haha

Vad händer mer idag, tänkte att jag ska ta en promenad senare, så kan jag hämta bilen efter promenaden. Hatar att köra bil dagen efter, så osäker!

Tycker det är nästan lite oansvarigt att sätta sig bakom ratten dagen efter!

Men nu ska jag tvinga min pojkvän till sängen, hihi!




Ha en bra dag, pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela