The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Helt slut!

Publicerad 2012-09-16 11:26:42 i

Godmorgon på er!:)

Tråkig dag att vakna till tycker jag, helt grå och ledsam typ..

Igår så hade jag en fantastisk lördag:)!
Var iväg och firade Hampus hos hans pappa & hans fru, de bjöd på jätteeeee god mat och blåbärs paj!!!!!!!!!

Riktigt trevligt faktiskt, kom hem runt halv 9 ungefär, ringer Marika & My så de kommer o hämtar mig.

Sen drar vi till Marika, och spela in en video....... Har nog aldrig skratta så mycket som jag gjorde igår, fyyyyyy vad ont i käkarna!
Och sen så sminkade vi varandra med ögonbindel på, Guuu så vackra vi blev ;)

Hade iaf en super rolig kväll och hoppas på en snart igen!:)

Kom hem sent igår, runt 3 på natten o sov jätte konstigt men för de är ja gla!;)

Så nu ska jag stoppa in en snus och vakna litte till liv;)

Pussspåer!
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela