The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Busted!

Publicerad 2012-09-05 20:42:10 i

Är världens lyckligaste tjej!
Som är förlovad med världens bästa pojkvän!

Idag så blev vi förlovade!

Vill tillbringa hela mitt liv med dig, vill somna och vakna upp bredvid dig. Höra dina andetag och se i dina ögon och föralltid känna denna underbara känsla i kroppen!
Du är så sjukt generös,snäll,omtänksam,pålitlig!
Har aldrig mått såhär bra utav en annan individ som jag gör med dig.
Du ger mig livsviljan tillbaka, du får min mun att lee och mitt hjärta att göra volter. Du har allting som jag alltid velat haft!

Jag är stolt över dig, jag vill ha en framtid med dig.

Jag älskar dig, Hampus Renberg av hela mitt hjärta!

Du gör mig hel!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela