The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Störande

Publicerad 2012-11-22 19:50:33 i

Störande att hålla på att bli sjuk när det ska partajas som bara fan i helgen och att jag kommit igång ordentligt med träning... GUD SÅ TYPISKT!
 
Dricker te som en idiot, tar alvedon som en jävla knarkare, sover som snövit och snorar som helvetet själv..
Jaja, bara att se positivt i det hela, eller hur?
 
Men samtidigt i den svängen, fan va jag börjar störa mig på folk!
USCH!
SKÄMS!
SPY!
Hur orkar man vara sig själv när man beter sig som.... ett svin? Iofs, kanske ingen som vill säga något ifall denna person blir cp arg och anklagar en för massa påhitt (som vanligt)...
Då tänker ni.. Varför säger inte du till?
 
Ne, för jag har tagit avstånd från såna människor.. SÅNA människor som bestämt sig att tagit avstånd från mig först:)!
 
NEJ NEJ, nuu ska vi inte aggra sönder.. Är bara så frustrerad så jag åååååh....
 
Vet ni... Nu ska jag tappa upp ett varmt bad!
Så ska jag bara vara, tända massa ljus också, japp så får de bli!

 
 
Pusss

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-11-22 21:18:28

drick vin - bli frisk...=D

Svar: Haha eller hur;)Nej men blir nog bra:D
Josefine Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela