The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

God kväll!

Publicerad 2012-11-07 22:46:37 i

Hello!
Min dag har spenderat med Marika mesta dels, och det behövdes, nog för båda, att bara vara snacka deep talk och skratta<3
 
Kom hem sen iallafall en stund innan dansen, gjorde käk..
 
Kyckling och massa sallad, fast idag ville inte kycklingen bli sådär perfekt som annars ;)..
Efter jag käkat så tvär däcka jag, jag tänkte ta en "liten" nap, blev ungefär 2h, hahah som vanligt!
 
Marika kom för hon skulle med på min dans och kolla..
 
Shit, dansade idag så jag blev helt skakis i benen... Tyckte inte jag tog i så mycket men tydligen gjorde jag det, haha!
 
Sen när jag kom hem, tog jag en "låååång" dusch, gud så götttttt, å nyss druckit min shake!
 
Börjar faktiskt se lite resultat runt magen, om inte annat så känner jag hur byxorna glider ner (irriterande) MEN bra med resultat! :)
 
Så nu ska jag ta på mig min onepiece & björnfitta sen drar jag till min älskade pojkvän!
Skriver mer senare, kanske;)
 
Ta hand om er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela