The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

oup

Publicerad 2012-05-14 17:21:33 i Allmänt

Hello!
Blev inga bilder igår, my bad!
Grillade ju och hade de mys ju, då har man inte tid att lägga in bilder ju ;)..

Idag sov jag iallafall lääänge, mot vad jag gjort de senaste dagarna. Vaknat typ 10 varje dag, och idag klockan 1!
Skönt att sova ut, hade ju världens bästa dröm, dock minns jag inte den nu haha!

Håller på att fixa mig, ska på bio med mammsen!
Dark shadow tror jag den hette, är med Johnny Depp.
Så måste skynda mig nu, men uppdaterar senare när jag är hemma igen.

Så ska jag göra en bildbomb och hoppas att blogg.se inte dampar sönder;)..

pusspussssss

<333333
I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela