The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

helloj

Publicerad 2012-05-28 19:20:50 i Allmänt

Hej!
Helgen har varit amazing!
I Fredags var jag hos Linn o drack med brudarna, vidare till RedBrick, var great!
Sen i Lördags var jag och min pojkvän i Örebro o festa. Hos min syster först sen vidare till Denise, drack, käkade spelade kubb o kollade på Loreen osv, jävlar vilket drag! Super rolig helg, helt perfekt:)!

I söndags tog vi en flöt kväll, kolla bb o käkade, mys!

Och idag var jag iväg o träna, köpte också träningströjor, handskar eftersom jag får blåsor och äckliga händer när jag tränar.. Tycker dock handskar är så fult när man tränar, men måste man så måste man + att dem var svart & rosa;$ hahah!

Har också hunnit med o tagit en powernap, det behövdes!

Vad ska jag mer skriva? hm.. INGEN ide, helt blogg torka!

Men uppdaterar senare!

Pussspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela