The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

alltså..

Publicerad 2012-05-22 23:33:26 i Allmänt

Blir tokig snart.... Går fan inte att lägga upp bilder......... Tar ca 10 min innan en bild är klar?
Var iaf hemma från träningen idag, för jag orkade inte, psyket så att säga....
Men så jag hjälpte till hos min pojkväns mammas hus o så, fixa buskarna osv:)
Sen drog jag,hampus,nitih & Hanna o bada i mölle eller aa.... "bada", solade mest, var för feg att bada i dag ;$..

Men lovar, ska försöka att lägga in bilder, på något sett iaf;) Eller så börjar jag blogga någonannanstans? Eftersom det cpar, fårse!

O i helgen blir det trevligheter hos systra mi! Lite kubb, lite spel, lite ?melodifestival? & alkohol, PERFEKT!

Nu funderar jag på att sova iallafall, kommer nog blogga imorgon!

För imorgon bitti ska jag iväg o träna sen till Arbetsförmedlingen, tar allt i samma veva så slipper man slösa bensin! HEJ snåla tjejen, men så är de när man inte har jobb ännu.
Såååå, någon som vill ha sommarjobbare? HÄR hittar ni mig;)

Nu måste jag sova, för nu börjar jag vimsa om allting, myyygood....

Sovgott pluttisar!

Pusssspusssss

enhoockisbildpåmoi.......... Ska ändras, men inte smalare eller så, utan mer slank, ääälskar kurvor såå kvinnligt!:)

Min andra halva, mitt hjärta, mina andetag, min själfsfrände, mitt allt.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela