The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

4dagar

Publicerad 2012-05-02 23:52:23 i Allmänt

4 Dagar sen jag bloggade, inte så farligt;)

Har iallafall lyckat spärrat pappas gym kort, good work!
Sen har jag lyckats sätta mig upp på världens piggaste o roligaste häst någonsin, så go!
Mer då... Ingenting speciellt.

Ska nog söka lite jobb nu, sen spela lite CS tror jag faktiskt.... Fan längesen nu, kanske bäst så haha!

Och idaaaaag, har jag och min goding bara haft de mys!
Imorse gick vi ut och solade, såklart har jag fått svullnad och något eksem.....Senare låg vi på studsmattan o mös, åkte till stora sten och fikade! Super mysigt!

Tack my love<3

Nu ska jag göra annat,
PYSSSPYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela