The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Halloumi!

Publicerad 2012-02-28 21:10:40 i Allmänt

Heeela förra veckan var jag typ deprimerad o nu vet jag varför... För jag skulle ta min andra dos spruta för hepatit igår.. Men de blev de inge aaaav, fick en ny tid istället.. Som vissa av er kanske vet så har jag en sjuuuk jävla fobi för nålar.. Men tatuera sig går bra? haha, så skevt... Men är iallafall livrädd för sprutor, fyhelvete!

Men som tur hade jag min Hampuuus som orkade med mig deen veckan, tack honey!

Så denna vecka blir kolugn!
Ska "bara" söka massa jobb, dra in till försäkringskassan, snacka med arbetsförnedringen, ringa kommun osv!

Och imorgon blir det bio!
Både jag o Hampus vill se Jurney2 (stavning..), tur att vi inte var ensamma om de, Dennis & Eve hänger också med!
Ska bli mys.. Dock nervös inför 3D, kommer skrika ihjäl mig eftersom det är höjder osv...ooouf!

Nu ska jag hoppa i säng o pusssas med min älskling!!!

Posssss på er!



OCH förresten!
Min favorit tjej fyllde 20år idag också, WOHO!
Grattis världens finaste vän, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela