The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

:)

Publicerad 2012-02-16 18:02:43 i Allmänt

Var riktigt skönt med en promenad!
Skulle ju egentligen bara vara jag och Hampus, men tog med oss min lille voffe också!
Blev inte så lång promenad, men den var duglig.
Sen när vi kom hem så gjorde jag mat, Wook & corn kyckling, GUDOMLIGT!

Det var nog det godaste jag ätit på väldigt väldigt länge!
Muuuums :$..

Så nu sitter jag hos Hampus & Hanna, o dyyng fryser.. Men så de ska va elllä?;)

Funderar på att spela lite eller söka lite jobb?
Söka jobb låter fan vettigt asså!

Sen taggar jag foooortfarande för Måndaaaag, woooho!

Uppdaterar kanske senare, de märks;)..

Pusssss


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-02-16 21:18:01

lillvovve med snyggaste outfiten =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela