The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

:D

Publicerad 2012-02-25 16:57:42 i Allmänt

Idag är en super bra dag!
Vaknade med ett leende! Sminkade mig lite snabbt och åkte hem från Hampus.. Så fixa jag håret sen drog jag till Maruska!
Blev bortbjuden på käk osv för hon fyller den 28e, det var riktigt myyyys!
Hade super trevligt, tackar jag för!

Så har jag nyss kommit innanför dörren igen och ska bättra på sminket litte o byta kläder för kvällens bravader (NYKTERT).. Ska ner till Sandruuuuw o fira henne också, med tjejorna!
Kommer säkert bli en great kväll!

Fast jag kommer inte stanna där hela kvällen, utan jag & Marika ska köra folk.. Så skjuts? då ringer ni oss;)..

Så nu ska jag fixa liteliteliteeee, så jag har de gjort :))..

Ha en super braaaa Lördag alla!


Pusssss

meelavjuu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela