The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

4 dagar utan uppdatering...

Publicerad 2012-02-07 18:55:07 i Allmänt

Sorry! Men inte orkat.. haha!
I Lördags var det iallafall trevligt.. Men de va mysigare att gå o sova ;$.
Söndags en slappar daaaaaag!
Och idag, Min mammsi fyller!!
Har köpt lite små saker till henne.. B.la ett fotoalbum som jag vet att hon behöver eftersom hon har typ 200000000bilder, 200kr i presentkort så hon kan köpa sig något fint till Kroatien, sen så överraska jag henne med en suppppppper god smörgåstårta från Märtas, creds till er!

Så Grattis mammsen
Nyligen kommit från badet, rakat, skrubbat, inpackinig osv, FAN så fräsh man känner sig!
Och nyss målatnaglarna så de blir lite starkare.. För mina går o böja hur som helst, as irriterande!
Men nu ska jag iallafall sätta på mig kläder och åka till my love, så ska vi fortsätta ha Glee maraton.. JAG VET, jag har ramlat dit... Helt besatt av Glee, jag som hatade det och sa att jag aldrig skulle kolla på det, haha!:D
Så ha en fortsatt underbar Tisdags kväll!
Pusssss


Kommentarer

Postat av: Angie

Publicerad 2012-02-07 19:28:57

What a cute blog! :D Gotta start reading this one!! ^^

Postat av: josssssaaaan

Publicerad 2012-02-16 15:23:29

Tack Angie, ja det tycker jag!!!!:))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela