The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

2012-02-22

Publicerad 2012-02-22 23:24:38 i Allmänt

Sååådär!
Nu har man varit på kryssning.
Kom hem igår runt halv 9 ungefär..
Sjukt rolig resa, träffade sjukt mycket nya människor och hade riktigt roligt!
Meeeeeeen finns vissa minus också.... Som bb Kristian? Alltsåååååååå, seriöst. Sååå skämmig snubbe!
Hur mycket vi än drev med honom och fick honom att framstå som en idiot så skulle han hänga med oss och festa, jag fattar inte hur han inte kunde fatta vinken att vi avskydde honom? Shit alltså.. Så jävla feg o vidrig!

Orkar inte slösa energi på den snubben nu ;)..


Hände sjuka grejer på kryssningen som inte är värt att lägga ut här, mycket som snackas i en liten stad u know;)..

Idag har jag bara tagit de lugnt!
Känns som jag varit bakis hela dagen, haha!
Så jag & Älskling tappade upp ett varmt bad o mööös lite, sen gick vi ner o kolla på Bigbrother.. Jag vet..... Jag har fastnat för skiten. Men jag kan inte låta bli att kolla? Det är så jävla sjukt roligt o kolla när folket tjafsar om städning????? och massa små saker, haha!

Nu ska jag övertala hampus att ladda ner någon bra film så vi kan myyyysa!
Imorgon blir det att träffa Maruska!!!!!!!!!!!
Känns som evigheter sen.. Känns som vi glidit från varandra typ =/..

Uppdaterar senare & bilder kommer på kryssningen snarast!;)



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela