The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

2012-02-16

Publicerad 2012-02-16 15:19:05 i Allmänt

!Hejjjjjj
Glömt uppdaterat några dagar nu.. Men har inte haft tid typ;$
De senaste dagarna har jag jobbat, varit super roligt, as goa ungar!
Sen har jag varit på folkuniveritetet osv, inte lite kul;]..

Jag o min Hampuuus ska snart iväg också, det har jag glömt skrivit!
I början av Mars ska vi dra till Norge en vecka och kolla efter jobb, så förhoppningsvist får båda jobb så flyttar vi också.. JÄVLAR vad goit det skulle vara, hoppas verkligen!

Har börjat planera as mycket med mitt liv..
Börjat träna seriöst går på en viss "Diet" och jobbar.
Det går bra nu!!

Och idag..
Har jag varit i Karlskoga med min underbara Hannnii. Kollade efter lite kläder o så tills Måndag då vi ska på kryssning, woho!
Har längtat heeeela veckan, och nu är det bara 4 dagar kvar!

Och i helgen, då blire hard work work!
Träna Fredag & Söndag, ge allt!
Sen Lördag ska jag på 18års fest, ska bli roligt:)!

Men nu ska jag & min Hampee ut och gå en sväng..
Dra till mig lite snabbt och lämna lite grejer till Mammsen, liten överraskning:$..

Men uppdaterar senare!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela