The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

2010-02-03

Publicerad 2012-02-03 00:43:27 i Allmänt

Oj.. Vad hände nu? Böt från Devote till blogg.se.. DEVOTE SUGER! Eller det kanske är bara för att jag inte kan med det? haha..
Det bara blev så.. Jag blev irriterad på att det var så segt, det krångla hela tiden för mig, och ingen aning om varför?
ä!;)

Så nu blir det en nystart för blögggäään.

Vad blir det i helgen?

Fredag först ska jag med mammsen och träna sen så blir det nog film hos Linnsan med mina favoriter!

Lördag så ska jag & Marika ut o klicka lite kort;) Senare så ska vi förmodligen få i oss lite alkohol på en eventuell tjejkväll.

Söndag så blir det träna träna träna, fast iofs RIKTIGT lugnt eftersom jag varit dööösjuk typ...Så riktigt lugnt, ta lite hantlar lite lätta övningar typ:)

Vad ska ni göra? :)

FAN vilken tråkig blogg, borde fan sluta eller börja skriva om mina drömmar typ? skulle bli en hel bok förfan, haha!

Nu ska jag spela liiiite med Hannnaaalooo, sen sova med älskling :)
Så ha en bra Torsdags kväll!!

Possssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela