The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Tränaaa

Publicerad 2012-04-28 10:57:54 i Allmänt

Vetinte riktigt vad jag har fått för smäll i huvudet eller så.. Men gick upp 8 imorse o drog o träna klockan 9? Det har fan aldrig hänt förut, haha!
MEN FAN så skönt det var!
Det ska hända många fler gånger, fo'sue!

Det som var förbannat härligt också det var att jag & Jan (min bror) var helt själva där.. Avskyr när det är proppfullt på gym, men idag var det as bra! Så kunde man gå på vilken maskin man ville utan att behöva fråga;)

Nu ska jag noog fixa lite fler låtar som man kan träna till, börjar bli lite tråkigt med min musik...

Ska ut till stallet snart också, till "lilla" doran:D.. Som jag längtat, så det får nog bli en lång skogstuur, skönt i det här fina vädret!

Men jag uppdaterar senare!
HA EN UNDERBART FIN DAG!
& kom ihåg, du är den du är :)!

Pusssspussssss



Life is to short to wake up in the morning with regrets. So love the people that treat you right, forget about the ones who don't. Believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes Your life, then let it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela