The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

somnade visst

Publicerad 2012-04-02 23:18:07 i Allmänt

Oups! Somnade när jag kollade på svampbob fyrkant, så kom Fredrik hem o väckte mig, så direkt till affären:)
Han köpte massor utav saker, dyrare här än hemma i Sverige, en halv påse 250:-..... Sick!?

Men nu ska jag slå på några avsnitt Simpsons och försöka sova.. Så jag inte är lika trött imorgonbitti som idag ;$..

Sen så har jag skrivit av lappen som jag fick från jobbet, så jag fattar någonting vid kassan;$

Men sova blire!
Sovgott!
Posssss





Och på Onsdag kommer Haaampus! GISSA om jag längtat! Saknar sönder, får paanik ttyp=(..
Min underbara pojkvän, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela