The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

simpsons ruuuules!

Publicerad 2012-04-03 17:43:05 i Allmänt

Andra dagen på jobbet o det går super bra!
Idag fick jag plocka ut varor och var i frysdisken sen kassa.. Kassan är jag fortfarande nervös i..... MÅSTE lära mig.
O sen när jag kom hem, så ringde mylove mig på skype & prata lite, saknar honom sjukt mycket, även fast det bara gått 2 dagar...Han gör mig glad♥♥

Varit lite nere idag faktiskt.. Längtar redan hem typ, men bara att hålla ut!

Så nu har jag diskat och sett en super bra sak...........The Simpsons har blivit klart, wie!
Satt på torrent innan jag drog till jobbet imorse, så nu har jag 2 till säsonger, fuck yeah!

Och nu ska jag nog göra lite mat tror jag? Vetinte, är inte galet hungrig men måste ju få någe i mig..
Blir Makarooooner & .... det som finns, haha!

Tur att mamma köper med mat till Hampus så vi får hit lite mer:)
Tack mamma, älskar dig
♥♥

Uppdaterar senare!
Possss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela