The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

poof

Publicerad 2012-04-04 23:19:50 i Allmänt

BAM!
Huvudvärken försvann när jag sov. Somnade runt 12, vaknade 18.30 typ..... Men guuud vad skönt det är för huvudet, sen när jag vaknade så var ju min älskade här!
GLAD TJEJ!
Sen så har vi städat heeeela dagen!
Var iväg och handlade också.. Var tvugna att köpa lite saker:)
Sen fortsatte vi. Så tänkte lägga upp massor av bilder hur vi bor, och hur stökigt till städat det blev!

vårat rum innan städning.


in action!

Ingången till lägenheten, till vänster så är det vårat lilla sovrumsfönster:D

Världens godaste vatten! Kolsyrat och mums! I en glasflaska, som faktiskt är rätt snygg;$

Såklart ska min Hampus få ha sin dator med sig=))

Lagomt mycket maaat! Våran lilla kok vrå :)

Ingången till lägenheten:)

Min andra halva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela