The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

Godmorgon!

Publicerad 2012-04-26 08:29:21 i Allmänt

Godmorgon!
Fan vilken skön morgon det är, vaknade för första gången typ och var pigg?
Ska faktiskt göra mig iordning nu, ska snart iväg o jobba, 09:30-13:15 så de blir en dyng soft tid!
Hatar att jobba heldagar.. Så dessa tider är perfekta:)

Efter jag har jobbat så ska jag nog upp till stallet o rida? Tror jag? Jaaaa, det blir det säkert:))

Vet inte hur många det är som läser min blogg, men hatar iallafall o få de där jävla kommentarerna " kolla min blogg, har massa kläder som ska säljas...." osv...
VARFÖR skulle jag kolla för? Jag har mina bloggar jag läser, thats it;)

Nu ska jag iaf börja göra mig iordning, kan ju inte åka naken direkt;)..


O förresten, för er som vill sova bättre och är rätt varma av er, sov naken!
Det är nog det bästa som finns!:D



Ha en bra halvregning dag!
Pussspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela