The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

första jobbdagen!

Publicerad 2012-04-02 17:06:25 i Allmänt

Gick mycket bättre än förväntat!
Shit, jobbat 8 timmar känns som 1h typ?
Fick väldigt trevligt bemötande av kollegerna, de hjälpte mig as mycket!
Stackarna får höra mitt tjat och mina frågor, men jag fattar ju knappt norska juuu!:(
Får lära mig snabbt!

Jag plockade varor och fixade först, gick runt i hela affären och fixa.
Sen så fick jag sitta i kassan o lära mig, SHIT!
Kassaapparaten var suvären men gud vad svårt det var att hålla koll på frukterna och grönsakerna, så en kollega skrev en lapp hur man tryckte in sakerna i kassan, fast på norska, för det kan säkert jag???????
Så får skriva om den senare, så jag förstår lite ;$


Nu funderar jag på att göra lite käk, sen kolla någon film & promenad senare?
Får nog bli så :]
ska dra nuuu,
Posssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela