The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do!

:(

Publicerad 2012-04-04 10:55:13 i Allmänt

Igår blev det makaroner & korv + tzatsiki, gööör gött!
O somnade runt 01, någonting..
Vaknade imorse av vääärldens skallebank.. Tillomed att jag hann försova mig till 07:25? O börjar 08.00.. Men jag hann dit precis:)

Sen gick det bara utför... Satt i kassan bad min chef om huvudvärkstabletter, fick det. Tog dem, fortsatte sitta i kassan o så, AS trevliga kunder!
Sen började jag känna att det blev varmt vid läppen? Slickade mig på läppen o kände smaken av blod! Det bara forsade näsblod!?!? OCH VID KASSAN!!
Men jag sprang på toan direkt!
Bara rann, helt sjukt!
Så min chef tyckte jag skulle gå hem eftersom min huvudvärk bara blev sämre, mådde illa + näsblod?

Så jag vandra hemåt.. Tog en klunk Cola ungefär 1kvater bort från Fredrik..............O gissa vad som hände?
Jag fick AKUT spy attacker... Jag halvsprang hem, kom innanför dörren och rakt in i toan. SÅ rolig onsdag..

Nu har man haft migrän, näsblods attacker, och spytt!
HÄRLIGA ONSDAG, vad mer kan hända nu liksom?

Tur att Hampus snart kommer iallafall♥..

Nu ska jag... Lägga mig och vila o hoppas på att huvudvärken går över..=(

Posss från en äcklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela